Brug for hjælp? Kontakt HelloFresh Danmark i dag!

Hvis du har spørgsmål, så tjek vores supportcenter. Her kan du finde ofte stillede spørgsmål. Vi opdaterer løbende siden, så svarene altid er fresh!
Hvis du har spørgsmål, så tjek vores supportcenter. Her kan du finde ofte stillede spørgsmål. Vi opdaterer løbende siden, så svarene altid er fresh!
Leder du efter information om de seneste tilbud til nye abonnenter?

Leder du efter information om de seneste tilbud til nye abonnenter?

Vi er glade for at høre, at du overvejer at spise med HelloFresh. Du kan vælge din foretrukne menu fra en række lækre opskrifter hver uge. Så leverer vi de friske råvarer og nemme opskrifter, som du skal bruge, lige til døren!
Kan du ikke finde den information, du leder efter?

Kan du ikke finde den information, du leder efter?

Klik nedenunder for at kontakte os.

Vores kundeservice holder åbent:

  • Mandag: 07:00 - 22:00
  • Tirsdag: 09:00 - 22:00
  • Onsdag: 07:00 - 22:00
  • Torsdag: 07:00 - 22:00
  • Fredag: 10:00 - 22:00
  • Lørdag: 08:00 - 18:00
  • Søndag: 09:00 - 22:00

    Skriv dit spørgsmål til vores virtuelle assistent, som vil hjælpe dig med at finde det rigtge svar eller sætte dig i kontakt med vores venlige kundeserviceteam. Hvis du ikke kan se chatboksen nede i hjørnet, skal du tjekke, om din browser har slået adblocker til - den skal nemlig være slået fra, for at du kan chatte med os. Ellers kan du også kontakte os gennem HelloFresh-app’en.
Har du haft problemer med din levering?
Check out our new Delivery Check-in feature

Har du haft problemer med din levering?

Har du set vores funktion i app’en, hvor du kan tjekke op på din levering? Du kan bruge den til at rapportere eventuelle problemer med din seneste ordre: fra selve leveringen af måltidskassen til spørgsmål om kassens ingredienser. Det er nemt - du kan endda også bruge funktionen til at tale med en af vores medarbejdere for at få hjælp til at løse problemet.

Hvis du har brug for svar på dine spørgsmål med det samme, kan du også bruge vores selvrapporteringsværktøj i app’en. Det er tilgængeligt hele døgnet, og det er en nem måde at få hjælp på, lige når du har brug for det.

Er der fejl i ingredienser eller opskrifter?

Hos HelloFresh stræber vi efter perfektion i hver måltidskasse. Men vi ved også, at fejl kan opstå. Så hvis du er stødt på et problem med dine ingredienser eller har fundet en fejl i vores opskrifter, er vi her for at hjælpe dig. Du kan rapportere eventuelle fejl og mangler, og så vi vil arbejde hurtigt, som vi kan, for at løse problemet - så din madoplevelse hos os bliver ved med at være god.