HelloFresh Logo

Hvordan kan vi hjælpe dig?

COVID-19

Hvordan kan I garantere at pakning og levering følger restriktionerne?

Vores produkters kvalitet og sikkerhed samt vores kunders velbefindende er vores højeste prioritet. Vi har strikse kvalitetskontroller på tværs af hele vores forsyningskæde for at sikre, at vores kunder altid får de bedste ingredienser.

Det findes på nuværende tidspunkt ingen dokumentation for smitteoverførsel af Covid-19 gennem mad.

Hvordan har I ændret jeres hygiejneprotokol siden udbruddet?

Vores produkters kvalitet og sikkerhed samt vores kunders velbefindende er vores højeste prioritet. Udover vores allerede høje kvalitet- og sikkerhedsstandarder har vi implementeret en række ekstra sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at alle forbliver raske. Vores ansatte samt chauffører følger WHOs anbefalinger omkring, hvordan man beskytter sig selv og andre imod spredning af Covid-19.

Der findes ingen dokumentation for smitteoverførsel af Covid-19 gennem mad.

Køber I ingredienser fra nogle af de hårdt ramte regioner?

Vores ingredienser er hovedsageligt lokale men de varierer fra uge til uge samt fra opskrift til opskrift. Sikkerheden og kvaliteten af vores produkter samt vores kunders velbefindende er vores højeste prioritet.

Vi har strikse kvalitetskontroller på tværs af hele vores forsyningskæde for at sikre, at vores kunder får de bedste ingredienser.

Det findes ingen dokumentation for smitteoverførsel af Covid-19 gennem mad.

Kommer ingredienserne og opskrifterne til at ændre sig?

Vores mål er altid at give dig de opskrifter og ingredienser som du har bestilt. Skulle vi være nødsat til at foretage ændringer, vil vi naturligvis kontakte vores kunder snarest muligt herom.

Kan Covid-19 overføres via mad?

Der findes på nuværende tidspunkt ingen dokumentation for overførsel af Covid-19 via mad.

Kan jeg forvente forsinkelser for min levering?

Vores mål er at alle vores leveringer sker inden for den tidsramme, du har valgt. Skulle ændringer for dette blive nødvendigt, så vil vi naturligvis kontakte dig hurtigst muligt.

Vil jeres forsyningskæde blive påvirket?

Indtil videre er vores forsyningskæde ikke blevet påvirket af udbruddet. Vores højeste prioritet er vores medarbejderes og kunders sikkerhed, og vi gør alt for at du kan nyde dine middage i fuld sikkerhed. Vi overvåger situationen nøje og følger altid myndighedernes anbefalinger og regler.

Hvordan sikrer I, at smitten ikke spredes gennem chaufførerne?

Vores produkters kvalitet og sikkerhed samt vores kunders velbefindende er vores højeste prioritet. Udover vores allerede høje kvalitet- og sikkerhedsstandarder har vi implementeret en række ekstra sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at alla forbliver raske. Vores ansatte samt chauffører følger nøje anbefalingerne fra WHO omkring beskyttelse af sig selv og andre imod spredning af Covid-19.

Derudover har vores leverandører fået direktiv om at følge strikse hygiejneprotokoller, hvilket inkluderer ofte og grundig håndvask. Chaufførerne er også blivet påtvunget at blive hjemme, hvis de føler sig syge, udviser symptomer eller har været i kontakt med nogen, som er testet positiv for Covid-19.

Problem med din måltidskasse? Vi er her for dig.

Kontakt os