HelloFresh Logo

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Min konto

Hvordan ændrer jeg min måltidskasse eller antallet af personer?

Vi tror på fuld fleksibilitet. Derfor er det gjort let at vælge mellem Familievenligt, Nemt & Hurtigt, Klassisk, Fisk & Grønt, Kaloriesmart, Vegetarisk eller Mest med grønt. Eller mellem to og fire personer.


Fra hjemmesiden:

  1. Log ind på din konto
  2. Klik på "Kontoindstillinger" under dit brugernavn i højre hjørne
  3. Foretag dine ændringer under "Måltidspræferencer"

    Vi sender dig en mail med ændringerne.

    Fra appen:
  4. Log ind på din konto
  5. Klik på "Profil"
  6. Vælg "Abonnementindstillinger" og herefter marker det aktuelle abonnement
  7. Foretag de ønskede ændringer
  8. Husk at bekræfte dine ændringer
    Hvis du skal foretage ændringer for din første måltidskasse, bedes du kontakte kundeservice.

Hvordan ændrer jeg leveringsadresse eller leveringsdag?

Indimellem ændrer tingene sig. Det er helt fint med os. Hvis du ønsker at ændre leveringsadresse eller leveringsdato for din måltidskasse, så kan du gøre det super let.

Opdater leveringsdag fra hjemmesiden:

  1. Log ind på din konto
  2. Vælg "Kontoindstillinger" under dit brugernavn i højre hjørne
  3. Scroll ned til "Levering" og herunder "Leveringsvindue"
  4. Klik "Rediger" og foretag de ønskede ændringer. Husk at gemme dine ændringer

    Vi sender dig en bekræftelse på mail.

Opdater leveringsdag fra appen:

  1. Log ind på din konto
  2. Klik på "Indstillinger", herefter "Abonnementsindstillinger" og dernæst "Leveringsvindue"
  3. Foretag de ønskede ændringer. Husk at gemme dine ændringer.

Opdater leveringsadresse fra hjemmesiden:

  1. Log ind på din konto
  2. Klik på "Kontoindstillinger" under dit brugernavn i højre hjørne
  3. Scroll ned til "Leveringsadresse
  4. Klik "Rediger" og foretag de ønskede ændringer. Husk at gemme dine ændringer

    Vi sender dig en bekræftelse på mail.

Opdater leveringsadresse fra appen:

  1. Log ind på din konto
  2. Klik på "Indstillinger", herefter "Abonnementsindstillinger" og dernæst "Adresse"
  3. Foretag de ønskede ændringer. Husk at gemme dine ændringer.

Hvis du får din måltidskasse leveret lørdag eller søndag, skal du senest nå at ændre leveringsdato inden tirsdag kl. 23:59. Får du din måltidskasse leveret mandag eller tirsdag, skal du senest nå det onsdag kl. 23:59 i den forgangne uge. Får du leveret måltidskassen onsdag eller torsdag, skal du senest nå det søndagen kl. 23:59 i den forgangne uge

Hvordan ændrer jeg mine personoplysninger og betalingsoplysninger?

Nyt kodeord? Ny e-mail? Måske ny betalingsmetode? Intet problem, det kan ændres hurtigere end du kan nå at sige "pandekager med syltetøj".

Fra hjemmesiden:

  1. Log ind på din konto
  2. Vælg "Kontoindstillinger" under dit brugernavn i højre hjørne
  3. Klik på "Kontoinformation" og rediger e-mail, kodeord e.l. - klik "Betalingsmetoder" for at ændre dine betalingsoplysninger
  4. Husk at gemme dine ændringer

    __Fra appen:__
  5. Log ind på din konto
  6. Klik på "Indstillinger"
  7. Klik på "Personlige oplysninger" for ændring af persondataoplysninger og "Betalingsmetode" for ændring af betalingsoplysninger
  8. Rediger det nødvendige. Huske at gemme dine ændringer.
    HelloFresh behandler dine persondataoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik, som du finder her. Hvis du vil anmode om sletning af dine persondataoplysninger, bedes du kontakte os på gdpr.hellofresh@hellofresh.dk.

Hvordan ændrer jeg min første bestilling?

Ved din allerførste bestilling skal du kontakte os for at foretage ændringer. Fremadrettet kan du gøre det i appen eller på vores hjemmeside.

Hvordan genaktiverer jeg min konto?

Dejligt at have dig tilbage! Vi er glade for, at vi må krydre dit køkken igen.

Sådan genaktiverer du din konto:


Fra hjemmesiden:

  1. Log ind på din konto
  2. Vælg det abonnement du ønsker at genaktivere
  3. Klik "Genaktiver"

Fra appen:

  1. Log ind på din konto
  2. Klik på "Min menu" længst nede
  3. Klik på "Genaktiver" for det abonnement, du ønsker at genaktivere

    Og husk så lige at opdatere din leveringsadresse og dine betalingsoplysninger, så du modtager dine lækkerier uden problemer.

    Velbekomme og velkommen tilbage!

Hvordan pauser eller opsiger jeg mit abonnement?

Det bliver tomt uden dig ved middagsbordet! Hvis du ønsker at pause eller opsige dit abonnement, så læs med her.

Sådan pauser du dit abonnement:

Fra hjemmesiden:

  1. Log ind på din konto og klik dig frem til den levering, du ikke ønsker at modtage.
  2. Vælg leveringen du ønsker at pause og klik på "Planlæg Uge" og herefter "Spring uge over". Hvis du ønsker at pause i længere tid, så vælger du bare flere datoer.

Fra appen:

  1. Log ind på din konto via appen
  2. Klik på "Min menu". Her kan du se alle dine kommende leveringer
  3. Klik dig frem til den levering, du ønsker at pause
  4. Klik "Planlæg uge" og herefter "Spring denne uge over". Hvis du vil pause en længere periode, skal du bare vælge hver dato, du ønsker at springe over.

Sådan afslutter du dit abonnement på vores hjemmeside:

  1. Log ind på din konto
  2. Klik på dit navn i højre hjørne og vælg "Kontoindstillinger"
  3. Scroll ned og klik på "Afslut abonnement" længst nede til højre
  4. Bekræft, at du ønsker at afslutte efter din kredit vises ved at klikke "Afslut alligevel"
  5. Du får en bekræftelse på at abonnementet er afsluttet. Klik "Luk" for at bekræfte
  6. Vi sender dig en mail med en bekræftelse på din opsigelse

    Husk, at hvis du får din måltidskasse leveret lørdag eller søndag, skal du senest nå at pause eller opsige inden tirsdag kl. 23:59. Får du din måltidskasse leveret mandag eller tirsdag, skal du senest nå det onsdag kl. 23:59 i den forgangne uge. Får du leveret måltidskassen onsdag eller torsdag, skal du senest nå det søndagen kl. 23:59 i den forgangne uge.

Hvordan nulstiller jeg mit kodeord?

Har du glemt dit kodeord? Intet problem, det kan ske for selv den bedste. Klik på "Log ind" og derefter "Nulstil mit kodeord", indtast din e-mailadresse og klik på "send".

Har du fortsat problemer, så er du mere end velkommen til at kontakte os, så vi kan hjælpe!

Problem med din måltidskasse? Vi er her for dig.

Kontakt os