HelloFresh Logo

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Leveringer

Hvor og hvornår leverer I?

Vi kommer vidt omkring. Pånær solskinsøen Bornholm kommer vi dog ikke til øer uden broforbindelse (endnu).

Leveringstidspunktet afhænger af, hvor i landet, vi skal hen. Dette er vores generelle leveringsvinduer, men de kan ændre sig alt efter hvor du bor:

Lørdag: 09:00-16:00 // 12:00-18:00 //09:00-18:00 Søndag: 10:00-16:00 // 14:00-22:00 // 10:00-22:00 Mandag: 12:00-18:00 // 16:00-22:00 // 14:00-22:00 Tirsdag: 12:00-18:00 // 16:00-22:00 14:00-22:00 // 10:00-18:00 (Bornholm) Onsdag: 12:00-18:00 // 16:00-22:00 // 14:00-22:00 Torsdag: 12:00-18:00 // 16:00-22:00
Læs mere om vores levering her

Hvornår leverer I min måltidskasse?

Din levering sker på det tidspunkt, du har angivet på din konto. Log ind på din konto og tag et kig på dit leveringsvindue - så ser du, hvornår din måltidskasse leveres.

Hvordan sporer jeg min levering?

Start med at kontrollere, hvornår din måltidskasse skulle leveres. Det kan være, at den ikke er nået hjem til dig endnu. De leveres inden for det tidsvindue, du angiver, og din leveringstid kan variere fra uge til uge.

Hvordan ændrer jeg leveringdag?

Du kan helt enkelt ændre din leveringsdag eller leveringstid på vores hjemmeside. Log ind, tryk på "Kontoindstillinger" og scroll ned til "Levering". Klik på "Rediger", og så vises de leveringstider, som tilbydes for dit postnummer. Hvis du får din måltidskasse leveret lørdag eller søndag, skal du senest nå det inden tirsdag kl. 23:59. Får du din måltidskasse leveret mandag eller tirsdag, skal du senest nå det onsdag kl. 23:59 i den forgangne uge. Får du leveret måltidskassen onsdag eller torsdag, skal du senest nå det søndagen kl. 23:59 i den forgangne uge.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme?

Det hænder, at nogle af vores kunder ikke er hjemme, når vi leverer måltidskassen. I så fald forsøger vores chauffører at komme i kontakt med dig via telefon eller følger de leveringsinstruktioner, du kan angive ved oprettelse, hvis du eksempelvis bor i lejlighed med aflåst opgang. Uanset situationen skal vi nok finde en måde at levere dine lækkerier på.
Vi pakker din kasse med isposer, så du ikke skal være bekymret for dine ingrediensers friskhed, hvis ikke du er hjemme ved levering. Skulle du først komme hjem et par timer senere, vil kassens indhold holde sig friskt under normale omstændigheder. Kom alle ingredienser i køleskabet med det samme, når du kommer hjem, så er der ingen problemer.

Jeg har ikke modtaget min måltidskasse - hvad gør jeg?

Åh nej, det undskylder vi meget!
Kontakt os hurtigst muligt, og vi kan finde en løsning på problemet.

Kan jeg få min måltidskasse leveret hver anden uge eller en gang om måneden?

Absolut! Kontakt os, så hjælper vi dig med at ændre til hver anden uge eller en enkelt gang om måneden.

Hvordan springer jeg en levering over?

Du kan enkelt ændre hvornår du ønsker din måltidskasse levereret. Klik på "Mine Leveringer" under dine kontoindstillinger, tryk derefter på den ønskede leveringsdato og dernæst kan du vælge at springe ugen over.

Hvis du får din måltidskasse leveret lørdag eller søndag, skal du senest nå at ændre din leveringsdato inden tirsdag kl. 23:59. Får du din måltidskasse leveret mandag eller tirsdag, skal du senest nå det onsdag kl. 23:59 i den forgangne uge. Får du leveret måltidskassen onsdag eller torsdag, skal du senest nå det søndagen kl. 23:59 i den forgangne uge

Hvad er natlevering?

HelloFresh tilbyder nu natlevering i Danmark. Vi kan levere til alle husstande og lejligheder, hvor vi kan få adgang uden nøgle. Natleveringer foretages af vores leveringspartner Gordon. De leverer natten til mandag mellem kl. 23:00-07:00.
Gordon placerer din måltidskasse et sikkert sted udenfor, eller foran din dør. Vi sørger for at pakke masser af is i din kasse, så den holder sig frisk natten over.
Tilmelding: Du kan kun bestille natlevering, hvis du bor i et hus eller en ejendom, hvor man ikke behøver en nøgle for at komme ind. Følg de enkle trin forneden for at komme igang:
1) Tilmeld dig natlevering på din HelloFresh profil: Klik på Kontoindstillinger > Levering > Leveringsvindue.
2) Når du godkender natlevering, bekræfter du, at der er fri adgang til din fordør.
Hvordan annullerer jeg min natlevering? Hvis du ikke ønsker at fortsætte med natlevering, skal du blot skifte til et andet leveringsvindue. Det kan du også gøre i dine kontoindstillinger.

Fredag fjernes som leveringsdag

Vi ændrer vores leveringsdage

Hos HelloFresh gør vi altid alt hvad vi kan, for at vores processer fungerer så gnidningsfrit som muligt. Det betyder, at alle kunder, der normalt modtager deres kasse om fredagen, vil modtage deres kasse om torsdagen i stedet. Ændringen træder i kraft fra uge 48. Hvis du har haft fredag som leveringsdag vil din kasse derfor komme torsdag d. 30 november i stedet for fredag d. 1. december.

Ændr din leveringsdag

Hvis der er en anden dag end torsdag, der passer bedre, er det heldigvis supersimpelt at ændre leveringsdag – du skal blot huske at gøre det inden søndag d. 26. november kl. 23:59, hvis ikke du ønsker den første levering torsdag d. 30. november.

Sådan gør du:
• Gå ind i dine kontoindstillinger.
• Tryk på "Levering".
• Vælg dit nye leveringstidspunkt.

Problem med din måltidskasse? Vi er her for dig.

Kontakt os