Skip to main content

Gavekort og rabatter

Kan jeg dele en rabat?

Du kan invitere en ven til at prøve HelloFresh på to måder, mens du optjener kredit til dine egne bestillinger.

Når du giver dine venner rabat på HelloFresh, får du nemlig op til 350 kr. kredit, når de bestiller deres første måltidskasse. Det er en win-win! Du kan også give dem en gratis måltidskasse.

Sådan gør du:
Klik på "Invitér venner" øverst på siden. Her kan du også læse mere om de forskellige måder, du kan dele madglæden på
Vælg "Del rabat" for at sende en rabat eller "Invitér" hvis du vil give en gratis måltidskasse
Vælg hvilken platform du vil dele invitationen på
Send invitationen

I invitationen får de den nødvendige information for at bestille den første måltidskasse. Eftersom du skal angive navn og emailadresse, beder vi dig om først at tjekke, at din ven har lyst til at modtage en invitation.

Sælger I gavekort?
Ja! Klik på “Gavekort“ øverst på vores hjemmeside.
Hvor finder jeg mine tilbud og rabatter?
Fra hjemmesiden:

Klik på fordele oppe i højre hjørne

Fra appen:
Klik først på "Profil" og så på "Fordele"

Dine fordele kan aktiveres for den næste måltidskasse ved at klikke på dem. Rabatkoderne skal skrives ind manuelt.

Hvordan anvender jeg en rabatkode eller et gavekort?

Måden du bruger din rabatkode fra os eller en af vores partnere på, afhænger af om du er ny eller eksisterende kunde.

Hvis du er ny kunde:

Via hjemmesiden:
Gå ind på hellofresh.dk
Vælg dine præferencer og opret et abonnement
Nederst i oprettelsen står der "Har du en rabatkode"?
Indtast koden og klik på "Indløs"
Fortsæt til kassen og dobbelttjek at rabatten er tilføjet

Hvis du allerede er kunde:

Via hjemmesiden:
Log ind på din konto
Klik på "Kontoindstillinger"
Klik på "Gaver og rabatkoder"
Indtast koden og klik på "Indløs"

Via appen:
Log ind på din konto i appen
Klik på "Indstillinger"
Klik på "Gaver og rabatkoder"

Kan jeg bruge mere end én kupon, kampagnekode, gavekort og/eller kredit på samme måltidskasse?
Nej, du kan kun bruge én kupon, kampagnekode, gavekort og/eller kredit på den samme måltidskasse. Hvis du både har en rabatkode og en kredit på din konto, skal rabatkoden bruges, før kreditten bliver aktiveret.
Hvorfor skal jeg tilføje en betalingsmetode, når jeg benytter mig af en gratis måltidskasse eller et gavekort?

Når du opretter en profil for at bestille en gratis måltidskasse, opretter du automatisk et ugentligt abonnement. Der er ingen bindingstid, og du kan afslutte abonnementet når som helst – det skal bare gøres før din personlige deadline.

Rabatkoder, kampagnekoder og gratis måltidskasser kan være en del af en eller flere af dine bestillinger, men dit ugentlige abonnement fortsætter, indtil du afslutter det. Hvis du ønsker at afslutte dit abonnement, skal du gøre det inden:

Leveringsdag // Deadline
Mandag / tirsdag // Onsdag kl. 23:59
Lørdag / søndag // Tirsdag kl. 23:59
Onsdag / torsdag // Søndag 23.59

Hvis du bruger et gavekort bliver der ikke automatisk oprettet et abonnement. Vi beder dig kun om at angive en betalingmetode, så du kan oprette et abonnement senere hen. Dette vil ikke ske uden dit samtykke, så du opkræves ikke betaling eller modtager en måltidskasse, du ikke har bestilt.

Min rabatkode virker ikke. Hvad gør jeg?

Hvis koden ikke virker, kan du gøre følgende for at sikre dig, at du bruger koden korrekt:

  • Tjek at din rabatkode fortsat er gyldig
  • Tjek at du har skrevet koden korrekt (uden skjulte mellemrum efter koden f.eks.)
  • Kontrollér at koden gælder for det produkt, du har valgt
  • Se om der er specifikke instruktioner for, hvordan du bruger koden. Nogle koder skal tilføjes ved kassen, andre i kontoindstillinger

    Hvis ovenstående ikke løser problemet, er du mere end velkommen til at kontakte Kundeservice, så vi kan hjælpe dig.
Kan jeg anvende min rabat på tillægsprodukter?

Nej, din rabat kan hverken bruges på tillægsprodukter eller Specialopskrifter som "Premium ingredienser", "Flere typer protein", "Større portion" eller "Det lille ekstra".

I nogle kampagner kan tillægsprodukter være en del af din rabat. I det tilfælde vil vilkårene og betingelserne fremgå tydeligt.

Problem med din måltidskasse? Vi er her for dig.